maandag 23 januari 2012

een onverzadigbaar gevoel

Wel tien keer per dag denk ik bewust aan eten, kijk ik rond in (koel)kasten en op fruitschalen. Wat kan ik nu eten? Waar heb ik trek in? Als ik iets gevonden heb voldoet het mij zo lang als het eten ervan duurt, maar een verzadigd gevoel krijg ik niet.
Zou het eten van één boterham echt zo'n ramp zijn? Ben ik gedoemd om alle strijden in één klap te verliezen als ik toegeef?
Zou die boterham mij wel verzadigen of heb ik gewoon een ordinaire vreetbui, omdat het die tijd van de maand bijna is?
Pffff, ik wordt er moe van en merk dat ik het concentratie niveau van een ei heb bereikt. Het lukt me niet om één paragraaf geconcentreerd te lezen. Of zoek ik nu in mijn slechte studiehouding een excuus om weer iets anders te gaan eten?
Kortom de wanhoop nabij...

1 opmerking:

  1. Hou vol wijffie! Je bent al op de helft en bedenk maar it's all in the mind! Luf you xxx

    BeantwoordenVerwijderen