dinsdag 10 januari 2012

Voor de start

Ik heb een redelijk druk leven. Ik werk vier dagen als docent op een middelbareschool, ga twee avonden naar Rotterdam voor mijn studie en ben co-ouder van het lekkerste zevenjarig ventje dat er op aarde rond loopt. In mijn vrije weekenden ga ik graag op stap, wat te vaak gepaard gaat met veel te veel drank en sigaretten. Door de weeks drink ik ook graag wijn bij en na het eten en dat roken gaat helaas de hele dag door.

Ik denk dat het prettig is om van te voren op te schrijven wat voor vage klachten ik heb voor ik aan mijn detox begin:
pijn in mijn linkerheup
stekende hoofdpijn
chagrijnig, geirriteerd en agressief (niet de hele tijd hoor)
bultjes op mijn onderarmen
onrustige huid (vlekjes, pukkeltjes)
scheurende nagels
trillerig ('s ochtends)
moe en lusteloos

Ik ben 1.77 cm en weeg 70 kilo.

Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik na 28 dagen niet eens meer weet wat klachten zijn!

1 opmerking: