zaterdag 14 januari 2012

voorbij 6 dagen!

Ik voel me gooeeeeed!
Ik voel me echt fantastisch, helder in mijn hoofd, huid voelt zacht en strak, geen vage klachten meer en ik zie er prachtig uit, werkelijk.
Zo'n detox is bewerkelijk, zeker als je vier dagen werkt en twee avonden studeert. Het vraagt om een planning en goede bewaarbakjes. Dit raadt Jacqueline van Lieshout ook aan en als je verstandig bent en niet altijd denkt: ach, dat kan ook morgen, volg je haar instructies op! Ik was iets te gemakzuchtig met de voorbereidingen, maar hé het is goed gekomen.
Waar ik verbaasd over ben is mijn stoelgang, de eerste drie dagen heb ik helemaal niet gepoept, daarna is het mondjesmaat (leuk woord in deze context) op gang gekomen, kleine modderige keutels die niet hard en niet zacht zijn komen moeizaam naar buiten. Sinds vandaag pruttelt mijn binnenste aanzienlijk meer, dus ik heb goede hoop voor morgen ;-)
Een ander opvallende bijkomstigheid is mijn gemoedstoestand. Ik ben zo relax, alle scherpe randjes lijken verdwenen. Woensdag is mijn portemonnee (met telefoon) voor de tweede keer in drie maanden tijd gestolen en ik bleef relatief rustig. Ik was wel verdrietig en verontwaardigd, want wie steelt er nu een portemonnee en telefoon van iemand die aan het detoxen is? Heb 's avonds even kort gehuild en geschreeuwd, maar voor mijn doen niets noemenswaardig. Misschien heeft suiker wel een heel slechte invloed op mijn stress niveau, ben benieuwd of ik daar na de detox tijdens het opbouwen achter kom.

Ga nu aan de studie, maar beloof binnenkort wat recepten op dit blog te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten